Průvodce pro běžecké začátečníky

"Začněte běhat jinak a už nikdy nepřestanete."

Hledáte způsob, jak se naučit běhat, ale vždy po neúspěšném pokusu skončí Vaše tenisky hluboko ve skříni? Již několik let se pokoušíte běhání zařadit do svého života, ale místo toho jste se ocitla v kolonce "věčný" začátečník? Už Vás nebaví dívat se na ostatní, jak si běh užívají, aniž by se zadýchali a neustále zastavovali? Potřebujete nastartovat svůj metabolismus ke spalování a konečně zhubnout? Máte málo energie, nízké sebevědomí a necítíte se atraktivně?

 

Pak jste tu správně a čtěte dál
⬇️  ⬇️  ⬇️  ⬇️  ⬇️  ⬇️

Jmenuji se Žaneta Hanel a rozhodla jsem se vyškrtnou z kolonky "věčný" běžecký začátečník, najít způsob, jak se naučit běhat a zapsat se tak do kolonky "běžec".

Dvakrát jsem si prošla tímto plánem a to vždy po dvou těhotenstvích, po kterých mi zůstalo až 30 kilo nadváhy. Získala jsem zpět ztracenou energii, kila šla rychleji dolů a opět jsem se cítila šťastnější a zdravější ❤️

Od té doby běhám několikrát týdně dle časových možností, někdy s dětmi a někdy i sama 🙂.

Vzhledem k obezitě, se kterou jsem bojovala po každém těhotenství, jsem našla způsoby, jak zhubnout. S jedním z těchto způsobů, který mi pomohl nejen zhubnout, ale také k psychické vyrovnanosti, se stal intervalový běh

Díky průvodci získáte!

  • Pravidelný aktivní pohyb do svého života!
  • Krásnou postavu díky rychlejšímu spalování tuků.
  • Silnější imunitu a posílíte tak svůj kardiovaskulární systém!
  • Lepší paměť, dobrou náladu, pozitivní přístup a psychickou pohodu!

Vytvořila jsem přesný intervalový trénink,
který Vás naučí prokládat chůzi s během tak, abyste uběhli
za 10 týdnů s lehkostí 5 kilometrů.

 

Průvodce pro běžecké začátečníky

pro všechny, kteří se chtějí naučit běhat

 

Průvodce je koncipován jako workbook!

Není to jen o čtení množství informací, které si přečtete, zavřete knihu a konec. Je to Váš nástroj a průvodce na cestě k běhu po dobu 10 týdnů. Průvodce na cestě za aktivním životním stylem. V intervalovém tréninku Vás čeká prokládání chůze a běhu po určitém čase. Tomuto jednoduchému a časově nenáročnému tréninku se budete věnovat 3 - 4x týdně ty dny, které si sami určíte, dle svých pracovních a osobních možností.

Cena průvodce je 750 Kč

 

od 25. - 27. 6. s 20% slevou za

 

600 Kč

Za tyto peníze můžete jít na cca 5 sportovních skupinových lekcí do fitness centra nebo investovat do průvodce, který Vás povede výukou 10 týdnů a naučíte se s lehkostí běhat dle jasně stanoveného intervalového tréninku v aktivní dny, které si sami v průběhu týdne zvolíte. 

  • přehledná tabulka intervalového běžeckého tréninku na 10 týdnů
  • jak pracovat s týdenním plánovačem a jaké důležité údaje si zaznamenávat
  • jak postupovat při neočekávané přestávce, ať už z důvodu nemoci nebo když tréninky nestíháte
  • týdenní plánovač s přesnými instrukcemi pro Váš intervalový běh
  • BONUS - motivační tabulka Běžecký plán na 10 týdnů
  • BONUS - běžecký deník pro Vaše zápisky

K Průvodci ode mne dostanete tyto bonusy zdarma:

VIDEO - Strečink před vyběhnutím - lehké protažení před každým vyběhnutím je důležité pro minimalizování drobných zranění.

VIDEO - protažení celého těla
- jednoduché cviky Vám vylepší držení těla a snadno pomohou od bolesti.

10 týdenní běžecký plánovač
- bude tvým průvodcem na tvé začínající cestě stát se běžcem.

Běžecký deník
- pro tvé postřehy na cestách, poznámky o jídle, cokoliv v rámci zdravého aktivního životního stylu.

Co Vám běžecký průvodce přinese? 

PŘESNÝ BĚŽECKÝ INTERVALOVÝ PLÁN

Když se chcete něco naučit, potřebujete mít plán, jak toho dosáhnout. Každý týden si naplánujete dopředu. Protože, kdo je připraven, není překvapen 🙂

PRAVIDELNOU DÁVKU REGENERACE

Tělo potřebuje nejen aktivní pohyb, ale i čas na odpočinek. Je důležité aktivní dny prokládat regeneračními, ať už časem stráveným na procházce, saunou nebo masáží.

CO TI VYHOVUJE A CO NAOPAK PŘEKÁŽÍ

Je důležité všímat si sama sebe a svých potřeb. Ať už se jedná o stravu před nebo po tréninku, pitný režim nebo značení tréninkového času, to vše Vás posouvá dopředu.

ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ S NADHLEDEM

V těle se pomocí fyzické zátěže uvolňuje endorfin. Hormon, který má na svědomí pocity štěstí, dobré nálady, zbaví Vás stresu, napětí a podpoří Vaše kreativní myšlení.

Co o průvodci napsali? 

Pokud jste uvažovali o tom, že byste začali s intervalovým běžeckým tréninkem, Žaneta vytvořila opravdu přehledný, vizuálně pěkný návod a plán. Nemusíte dlouho zjišťovat a vyhledávat na internetu informace jak začít. Prostě si Průvodce pro běžecké začátečníky stáhnete a můžete rovnou začít 😊 Nedávno jsem se dočetla, že intervalový běžecký trénink údajně přispívá i ke zvýšení produkce růstového hormonu v našem těle, který se nám normálně tvoří i při spánku. Růstový hormon pomáhá udržet normální látkovou přeměnu, reguluje metabolismus a pomáhá nám udržet si mládí a vitalitu, což je dobrá zpráva 😊 Takže další takový přirozený antiaging, což mám ráda a určitě vyzkouším. A s takovým plánem vás to jistě bude bavit 😊.
Lenka MayerhoferováObličejová jóga s Lenkou, www.lenkamayerhoferova.cz
Moc děkuji za tohoto Průvodce, jsem chronický začátečník a díky tomuto průvodci jsem už konečně OPRAVDU začala běhat. Každý den se na běh těším, protože se začíná opravdu od začátku, a tím pádem nehrozí, že se hned na poprvé přepálí start a následně je další běhání utrpením. Opravdu jej doporučuji všem začátečníkům i těm, kteří si myslí, že už jsou pokročilejší!
Andrea ŠoltisováAutorka projektu (NE)sladké těhotenství (NE)sladký život, www.andrea.soltis.cz
Žanet, jsem moc vděčná, že se mi Tvůj průvodce dostal do rukou. Přišlo mi, že se nikdy nemůžu naučit běhat – je to vyčerpávající, neudýchám to apod. Nicméně Ty jsi mi poskytla návod, jak se do tohoto sportu postupně a nenásilně dostat, vžít se do něj a nakonec si ho i užít. Jednotlivé kroky jsou podrobně vysvětleny a motivovaly mě k tomu se sportovně obléct a vyběhnout ven. Mockrát děkuji
Radka KrobotováAutorka projektu DETOX MYSLI, www.radkakrobotova.cz
Průvodce je skvělá pomůcka pro začínající běžkyně 🙂 Je krásně a přehledně zpracovaný a ušetřil mi tak čas s přemýšlením kdy a jak mám běhat. Rozhodně doporučuji každému, kdo s během začíná a chce šikovného pomocníka 🙂
Petra TrnkováBusiness mentorka, www.petratrnkova.cz

V čem jsou výhody tohoto průvodce?

  • Aktivní dny si stanovíte dle svých časových možností. Nebudu Vám psát, že musíte běhat v pondělí, středu, pátek a v sobotu, když v pondělí chodíte večer pozdě domů nebo ve středu rozvážíte děti do kroužků a následně se doma večer chystáte na další den do školy. 
  • Naučíte se sama plánovat každý týden dopředu a věnovat tyto chvíle sama sobě. Vyhraďte si čas jen sama pro sebe, nebo vezměte děti sebou. Zvládla jsem to s dítkem v kočárku a zanedlouho jsem běhala s kočárkem i 20 km denně.
  • V regenerační dny si začněte více dopřávat sama sebe. Masáže, sauna, manikúru. Mějte se více ráda 😊.
  • Trasu si určíte sama, aniž byste musela někam dojíždět. Stezku poblíž nebo ne příliš frekventovanou silnici. 

Tento interval jsem navrhla ve svém emailovém běžeckém kurzu a ženy, které si tímto kurzem prošly napsaly:

Milá Žanetko, 10 týdnu uteklo jako voda...nikdy bych nevěřila, že můžu uběhnout 10 minut v kuse a ještě 4x za sebou. Moc ti děkuji za tento skvělý kurz. Já jsem začala s běháním už před 2 roky. Mám nechodící dcerku, takže když jsme jezdili na rehabilitace a ona cvičila, já jsem si také chodila dát do těla. Nejdřív jsem začala s bruslemi a nakonec mi to nedalo a zkusila jsem i vyběhnout. Začalo mě to děsně bavit. Začala se rýsovat postava a na psychiku to mělo neskutečný vliv. V těhotenství jsem opět dost přibrala a moc jsem se těšila až budu moct začít znova běhat a cvičit. Jsem nesmírně šťastná, že jsem to dokázala :-), že jsem tě našla na FB. Opravdu jsem se naučila běhat, vnesla jsem si do toho nějaký řád a jde to líp než před tím. Kolikrát se těším na každý další den, kdy si zase máknu, ale když takhle jedu třeba 3 dny v kuse tak jsem pak ráda za den odpočinku. Po každém týdnu pozoruji, jak jdou dolů cm a jsou mi věci, které mi třeba ještě před 14 dny nebyly. Také se mi líbí tvoje recepty, už jsem podle nich vařila, pekla. Líbilo by se mi, kdybys je třeba mohla sepsat do jedné knížky...hned bych si ji pořídila 🙂 Trošku mě mrzí, že už to mám za sebou, moc mě to baví, změna jídelníčku je super, cítím se moc dobře a po psychické stránce to opravdu funguje, jsem pak strašně nabitá pozitivní energii, tohle je to nejlepší! Kolikrát toho mám přes den plný kecky a říkám si, že jsem tak unavená, že to běhání večer nedám, ale nakonec dám:-). Cítím se skvěle a ráno se nebudím ani tak unavená jako dřív. Pokud běhám dopoledne, tak jsem zase nabuzena na celý den :-). Jsem z tvého kurzu tak nadšená, že to muselo ven :-). Děkuji ti za všechno.
Kristýna Bidrmanovámaminka na rodičovské
Dobrý den, běžecký kurz se mi líbí, ještě jsem ho nedokončila, od pátého týdne jsem běhala jen dvakrát. Moje tělo potřebovalo více adaptace. Kurz určitě doporučuji každému kdo potřebuje jenom trochu postrčit a chybí motivace.
Dana Knížedělník ve výrobě
Kurz byl bezva. Nakoplo mě to a i když ještě nejsem v posledním 10. týdnu, tak momentálně mám zvládnutý 7. týden a tento týden chci zkusit jít už na 8. týden. Myslím, že informací bylo hodně a hlavní pro mě bylo naučit se poslouchat svoje tělo a radovat se z pokroků. Tento kurz byl tím správným impulzem k tomu, abych se naučila běhat. Teď už to mám tak, že mi chybí, když nejdu běhat a nejraději mám ranní běh🏃🏽‍♀️, určitě můžu kurz doporučit. 😀❤️
Barborka Pavlaskovázdravotní sestra

Pokud Vás trápí nadváha, máte sedavé zaměstnání, jste často unaveni, je právě chůze nejlepším způsobem, jak začít žít aktivně.

Pro úplné začátečníky, kteří jsou odhodlaní začít běhat, ale ještě na to nejsou úplně připraveni, jsem vytvořila eBook Chůze pro Vaše zdraví, aneb jak se dostat do formy s nadváhou.

Protože i já takto začínala, abych se dostala z velké váhy na ideální váhu, která mi při běhu nebude dělat problémy, nebude mi zatěžovat kolena.

 

Možná ještě přemýšlíte...? 

Je pro mě tento plán vhodný?

Doporučuji všem, kteří chtějí zařadit běh do svého života. Sama jsem si tímto plánem prošla po dvou těhotenstvích a vždy mě vrátil do formy. Přinesl mi do života spousty nové energie, kterou s dětmi rozhodně potřebujete :).

Proč zrovna 10 týdnů?

10 týdnů je doba, kdy pomalu začínáte s intervalovým během po dobu 14 minut. Každý týden máte stanoven nový interval tak, aby tělo dostávalo pomalou zátěž a postupně si zvykalo na delší běh.

Nemám možnost hlídání, co s dětmi?

Ani já neměla možnost hlídání :). Poprvé jsem absolvovala běžecký plán s dcerkou v kočárku. Po dalším těhotenství jsem začala běhat se synem v kočárku a moje dcerka mě již doprovázela na kole :). 

Mohu Vám pomoci? 

Napište mi na zaneta@zanetahanel.cz